Brytningspunkt..

När man vaknar och känner att nu är det nog, har man kommit till en brytningspunkt då?.
När paniken tar över och tårarna rinner, har hjärtat insett att det är över då?

Varför ska jag sätta mig själv i dessa situationer i livet?.
Visst har jag haft starka känslor för någon förut, jag har tilloch med varit kär. I denna situation är jag inte kär tror jag, jag är bara förälskad. Jag tror att det är de starka känslor inom mig att jag blir åter lämnad igen som gör att jag inte kan stå ut.

Det är så sjukt att man kan tro att allt är så bra i livet, när plötsligt utan för aning så känner man att allt bara vänder.
Förändringar är bra i livet, men inte de som påverkar en så passa mycket att man känner att dagarna är inte värd.
Jag vill bara inse att detta kanske är de bästa, men hur kan man sakna något som inte är bra för en?.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0