Kanske funkar?!

Ja jag tror på att kanske fylla denna blogg med känslor och tankar.. För det är så otroligt många tankar man nöter på men som aldrig riktigt kommer ut..

Helgen var fin, kändes skönt att veta att man har många vänner runt omkring en som försöker se till att man har roligt..

Jag kan fortfarande inte släppa känslan att det kanske är helt över?! Det är som att jag går runt och inte riktigt har någon aning. Jag vet vad jag vill, jag vet vad som är bäst för mig. Men kan ändå inte släppa att det kunde blivit något bra.
Jag tänker inte sluta kämpa för det jag vill, kommer att försöka, men det är ganska svårt när man känner sig så otroligt ensam.. Ensam ska väl göra en stark?

Men förhoppningsvis löser det sig till någon bättre om det inte funkar att kämpa själv.. Försöka ta varje dag med nya tag.. Om ett ögon mot öga samtal kunde ge mig klar bild så ge mig det, om en sanning kunde göra det ge mig, om tankar kunde få svar så ge mig det..

Ska man bara ta det för det de är, eller ska man kämpa vidare för det man tror på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0