Steg för steg...

Ja jag gör väl samma misstag igen, tror jag iaf. Men denna gång kändes det som ett bra misstag. Kan ett misstag kännas bra?!

Kanske detta jag behövde för att iaf kunna ha en natt med sömn. Men nu ska Carro inte har några förhoppningar på något vis. Jag ska försöka att ta en dag i taget. Inte tänka så mycket, bara leva på det lilla jag har.
Finns så mycket jag skulle behöva lägga min tid på, och det ska jag göra.

Steg för steg ska jag klara detta, kanske falller tillbaka ibland. Men låt mig gör det då, för de kan vara just de jag behöver för att komma lite mer vidare. Jag vill inte riktigt än gå min väg.





I hate feeling like this
I'm so tired of trying to fight this
I'm asleep and all I dream of
Is waking to you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0