Kämpa!

'Cuz I can't make you love me
If you don't.
You can't make your heart feel
Something it won't.
Here in the dark
In these final hours,
I will lay down my heart
And I'll feel the power;
But you won't.
No, you won't.
'Cuz I can't make you love me
If you don't.

I'll close my eyes,
Then I won't see
The love you don't feel
When you're holding me.

Morning will come,
And I'll do what's right;
Just give me till then
To give up this fight.



Hur kan man känna igen sig så otroligt mycket i musik? Jag bir rädd att vissa låtar har just dom orden jag skulle vilja säga´, fast inte vågar. "'Cuz I can't make you love me,If you don't. You can't make your heart feel, Something it won't...." Jag är rädd att det är sanningen. Hur ska man kunna falla för någon, om man inte ens ger det ett försök?! Jag vet inte, är det inte värt ett försök?. Jag kan tycka det, men är det bara jag som inte kan ge upp utan att kämpa. Satsar fullt ut, istället för att ångra mig senare. Jag vet just nu vad jag känner och vad jag just nu vill. Därför tänker jag inte ge upp, människor kan väl förändras?!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0