Aldrig!

Ibland kanske man överdriver för mycket, man analyserar sönder sina tankar. Ja jag vet inte.. Men det är svårt att veta om det är rätt när det känns fel.. Om raka svar och sanningar kunde vara vardag, så skulle inte dessa tankar hålla mig vaken om nätterna.

Jag kanske begär för mycket?! Det kanske är tid som är de viktigaste just nu, inte känsla av att de ska kännas rätt. Det kanske löser sig i slutet.. Försöker att se på det med en lite glimt av hopp för varje dag som går. Men svårt när jag har tusen frågor som jag aldrig kan få svar på. Svårt när jag har en känsla av att jag inte duger, orden finns där i bakhuvudet. De maler på om och om igen. Aldrig!!!



Jag vet att det är svårt över telefon
men när jag har dig nära
vill du därifrån
jag vet att du har tänkt
men berätta hur du mår


jag har försökt att tänka bort dig
på alla sätt
det är dags att lägga på
men att stanna känns så rätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0