Jag försökte ...

Jag försökte igår, jag gjorde verkligen det. Men jag vet inte vad som är fel på mig, kan inte säga det jag borde säga.
Jag kan inte förstå att jag utsätter mig själv för detta.. varför kan det inte bara så lätt att säga det jag vill?!
Om du bara kunde se hur mycket jag lider, om du bara insåg hur mycke smärta jag bär inom mig.

Jag kan inte ens försöka mer, jag ger upp.. jag ger upp.
Varför känns det som att jag faller i bitar..
Vill du ha det såhär?

Hjärtat säger hejdå nu, jag stiger ut nu..
Försöker förneka mina känslor jämt.
Ska stänga dom inne.
Finns inget kvar att hoppas på.
Jag är ju inget i dina ögon så..
bryr du dig ens att jag går ifrån dig?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0