Lycklig?

Om någon skulle fråga mig om jag var lycklig, undra om jag skulle veta vad jag borde svara..

För ca kanske 2 månader sen skulle jag säga att jag kände mig lycklig, iaf att jag trodde det. Jag inbilla mig själv att jag var lycklig i den situationen jag befann mig i. Nu när jag ser tillbaka så var jag nog inte så speciellt lycklig, jag var nöjd.. Är det nöjd man bara ska vara? Ska det vara så svårt att vara genom lycklig.

Nöjd?! Kanske de man får nöja sig med. Jag har haft en väldigt olycklig period denna sommar, men det är bara vissa delar i mitt liv som är olyckligt. Dom delarna som gör att jag får slösa tårar och tankar.
Sen finns det ju självklart lyckliga stunder i mitt liv, mina kära vänner som alltid ställer och ger mig det stöd jag behöver.
Min träning gör min lyckig, för att jag känner att jag får en gång skull har kommit igång igen..

Men på en front är jag inte lycklig, jag förstår inte vad det är med mig.. Brukar aldrig vara såhär, dramatisk och överreagera med allt. Vad händer med mig?, Jag är inte mig själv längre.. Trodde inte att det skulle bli så personligt.
Men jag saknar den tiden när jag var genom lycklig, även fast jag inte minns när det senast var.


Jag inbillar mig att du gör mig lycklig, de kanske är fel. För gör jag dig lycklig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0