Helgen!

Hade min första lediga helg på väldigt länge, som jag spendera ihop med Henrik.
Först ut till Örträsk på torsdag.. Sen fredag upp tidigt och iväg till IKEA.




Åkte och hälsa på Farfar på ner vägen och gav han julklappar, drack kaffe och försökte vara lite social.
Hälsade på Henriks faster Greta och kusin i Sundsvall på lite lunch. Blev som en släkt resa innan jul.

IKEA blev iaf de flesta julklapparna klar. och nu har jag ny färg till lägenheten efter jul.. (lila)

Lördag
Så var det ström avbrott hela dagen ut i Örträsk, åkte hem till stan och middag hos syster sen bara mys med älsklingen.
Söndag desamma.

Och nu har han åkt iväg till Boliden igen å jag känner verkligen att jag saknar dig..
2 dagar kvar sen har vi 24 dagar tillsammans.


Livet känns väldigt underbart just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0