Sen en tid tillbaka..

Hela veckan har varit konstig bara efter lördagen. Vilken kraft du har på mig, skulle behöva komma härifrån ett tag. Funkar inte för mig, jag saknar det du och jag hade fast vi inte hade något. Du säger att du mår dåligt, men hur kan du göra det när det var du som lämna mig? Nästa första kvällen jag spendera själv sen den där kväll, känns lite konstigt. Men jag är otroligt glad att jag har de vänner jag har som stöttar mig till 100%.

Tror att det jobbigaste är att jag vet att de är över, jag har insett det. Jag har ingen tro kvar.. Men jag vill inte vara ovän med någon som jag kommer så bra överrens med, vi var väl bra vänner? Kunde prata om allt med dig, flera timmar.. Du fick mig att le. Jag kan verkligen inte förstå att någon som kan få en att må så bra kan helt plötsligt få en att må så otroligt dåligt...

Sen en tid tillbaka har jag varit tom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0