Björkbacka!

Sådärja, då är man uppe i fjällen då, guu see skönt.
Har haft 2 kanon dagar och jag har bränt mig rejält. Haha. Så typiskt mig.

Jag och Henrik har även varit duktiga vi är ute och går varje morgon, tänkte att man kunde lägga en grund inför nästa veckas träning med löpning, har öntligen bestämt mig för att börja löp träna så Henrik ska vara mitt stöd.

Nu sitter jag här i stugan efter en lång tur till Syterstugan, helt illröd och sugen på godis.
Men jag ska försöka uppdatera lite då och då. Henrik har ju mobilt bredband så jag kan sno det ibland.

Tina jag blir lite avis att du får bli brun hela kroppen och jag bara i ansiktet.



Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Tina

Tjoho! vad harligt me fjallen... Saklart harligt me att fa farg pa hela kroppen men jag har verkligen brant mig... har haft ont i 2 dagar nu hoppas de blir battre imorrn:) ah imorn ska vi ivag pa thailandskt nyar nar alla kastar vatten pa varnandra, ska bli spannande att se och sa:)kung me mobilt bredband! hur lange ska ni vara i fjallen da? Jaja ni far ha de sa bra iaf :) kram

2009-04-12 @ 10:23:49
URL: http://tingelingplingan.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej vännen!

okej, ja men då ska jag köpa en.. =)

men hur länge ska man ligga på en sån?

Jodå, det är bra med mig.. hur är det med dig?

påsken va lugn, jag jobbade mest.. ni då? =)

måste ses nått snart.. =)

2009-04-17 @ 16:17:25
URL: http://jessicanorrgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0