Börjar om!

Nu tror jag att mitt liv börjar lugn ner sig..  Har slutat jobba dubbelt som känns skönt, nu jobbar jag bara på föskolan när dom behöver.
Jag läser en kurs som jag tycker är rätt trevlig. Så jag tänkte nu kan jag väl börja ge bloggen en chans till.


Tina åkte till Thailand igår. Kul för henne, men mindre tråkigt för mig.

I helgen så ska jag, Henrik, Syster och Anders på Jill Johnsson och sedan blir det väl kanske en utgång.
Får se hur syster och Anders mår.

Nu ska jag klä på mig, och åka iväg till Universitetet ett tag, sen försöka hinna till Mormor och Morfar där jag ska baka bullar till fjällen.



Kommentarer
Postat av: Tina

Tjohooo! Alla resor gick bra, men de var långa...

Vi har det jättebra men de är ganska varmt.. har vart och shoppat lite idag men hoppas på att få shoppa lite mer i slutet innan vi åker hem och så..

Hoppas ni har de roligt i helgen och att Jill är bra!

kram

2009-04-03 @ 17:00:31
URL: http://tingelingplingan.blogg.se/
Postat av: Erika!

Heeej!

Jag letade efter en låt och hamnade på din blogg. Och när jag kikar igenom lite lätt så märker jag att alla låtar länkat har jag också länkat! Exakt alla! Haha =D Asbra musiksmak ;)

2009-04-03 @ 21:53:14
Postat av: Erika!

alla låtar du länkat har jag också länkat menar jag =P Vart lite snurrigt skrivet där =D

2009-04-03 @ 21:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0