Trevligt!

Vi hade en trevlig lördag!

Först tre rätters middag hemma hos mig och Henrik, sen iväg till Jill Johnsson.
Det var jätte trevligt men hon sjöng lite depp låtar.

Tillbaka till oss där vi hin ka i oss lite sen iväg till Cover Club, där jag fick träffa så många av min otroliga vänner. Kändes skönt. :D  Hoppas man får mer tid nu..


2 dagar kvar tills vi åker upp till fjällen.

Skulle bara vilja vara ledig från skolan just nu, men icke.. Håller på tova ull så man blir tokig.
Jag är glad att jag inte tar studielån för då hade jag inte tyckte att det är okej att läsa en sån här kurs under 15 veckor.


Nu ska jag gå upp till Universitetet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

de va trevligt att träffas! =) länge sen!

men ni försvann?? =)

2009-04-09 @ 09:48:07
URL: http://jessicanorrgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0