Alla Hjärtans dag!

Inte skrivit på ett tag, fullt upp vik hela veckan och så jobba idag.. Känner att man inte rikigt har alla tid i världen.

Trivs jätte bra på min VFU, det känns så skönt. Personalen är underbara och barnen går inte att beskriva.
Nu vill jag bara komma ut och jobba så jag får hålla på med det jag verkligen vill.

Alla hjärtans dag idag och Henrik är i fjällen, vilken typ va?!
Saknar och längtar honom.
Tänkte väl att vi kanske kan fira den dagen nästa fredag i stället.



Tillbaka till jobbet nu..

Kommentarer
Postat av: Anonym

:) Jo, det är bra.. hur är det med dig då??

måste ses nått snart..

puss puss

2009-02-14 @ 22:57:04
URL: http://jessicanorrgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0