Mycket!

Känns som det händer mycket nu..

Jobba/Skola
V.8
Måndag, Tisdag, Onsdag  jobbade jag på förskolan, plus onsdags kväll på UG.
Sen var jag student torsdag och fredag när min lärare kom och hälsa på och det gick verkligen toppen..
V.9
Denna vecka jobbar jag alla dagar denna vecka på förskolan.. + tisdag, onsdag, fredag, lördag och söndag kväll på UG..
Sen en massa plugg.

Detta är hur mitt liv ser ut, så om folk tror att jag inte har lust att göra något så har jag verkligen inte tid att göra något.. jag försöker hinna med allt, men det går verkligen inte.

Fredags kväll kom mitt hjärtegull och vi gick ut på Norrlands Operan och åt. Väldigt mysigt.
Men kvällen sluta inte på det bästa sättet.. Jag fick magsjuka.
Inte kul.

Hjärtat tog verkligen hand om mig, åkte 03.30 och köpte cola å hälsofil till mig, sen stanna han hela helgen och tog hand om mig.. Det kallar jag äkta kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0