Sjuk igen!

Då var man sjuk igen, så himla typiskt. Jag som har 8 veckors pratik där jag högst får vara sjuk 3 dagar och nu är jag redan sjuk. Orkar inte med detta. Hosta, snuva, feber och ont i mina lunger när jag andas. Och min nacke går inte att röra för att de enda jag kan göra är att ligga i sängen och tycka synd om mig själv. Var nog inte så bra att vara ute och köra skoter hela lördagen, men men..

Och på allt detta är det MÅNDAG!!!

Och det betyder att min älskling har åkt tillbaka till Skeå igen. Känns skit, behöver honom här hemma när jag mår såhär dåligt. Han har så bra hand om mig. Kom hem igen...

Nu ska jag lägga mig åter igen och försöka sova någon timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0