Trött som en...

Nacken gör ont, jag är uttråkad och jag som skulle börja min träning i veckan, varför ska man ha motgångar?

Behöver ta mig till Ub för att låna massa böcker, men jag orkar inte köra själv.
Döds trött. Så laga mat kommer aldrig på frågan, blir fil tror jag. Eller kanske varma mackor.

Mackjärnet är ju framme, Men Henrik råka ju he sönder det förra veckan när han skulle göra mackor.
Är man stark så är man, eller är det så att mackjärnet inte var så stabilt?

Sen har sötnöten köpt hem massa kakor och godis till mig eftersom jag är sjuk, och det tycker jag inte om. Då äter man ju kakorna och de vill jag inte..
Nästa gång får du ta med dig det till din husvagn. Kommer aldrig bli fitt igen om du ska hålla på att feed me.





Men det finns en person jag tänker på hela tiden.....



KOm hit!

Allt började här, på ett bröllop 27 sep





Till att leda till det mest underbaraste i mitt liv.
(Nyår 08/09)


Caroline ♥ Henrik

Kommentarer
Postat av: Anonym

men snutt.. e man sjuk så behöver man lite medusin! :) och vad om inte en massa dodis! :)

2009-02-02 @ 18:44:39
URL: http://jessicanorrgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0