Visst får man?

Gjorde min varma macka och det var inte gott.. Så jag åt en kex chocklad i stället... Go och glad kex chocklad.

Plingade på dörren nyss och jag tänkte vem kan det vara som kommer nu, alla jag känner vet att jag är sjuk och mamma har redan varit här och gett mig massa tabletter. Så jag spinka ut igenom mitt titthål och jag såg en bibel. Jag tog ett beslut och öppnade inte.. Visst får man göra så?


Läste nyss även en rolig lista.

Man börjar bli vuxen när:
- man har börjat använda  plastskyddet i mikron  (Gör man väl jämt?)
-man diskuterar att priset på maten i butik har gått upp (Eller?)
-man har förstått värdet i att diska efter varje gång (verkligen)
-man har plötsligt börjat älska kakor och annat gott  till kaffet (kakor verkar ju vara livet nu)
-man har börjat titta på dukar och ljus när man shoppar (Helt klart)
-man uppskattar lugnet på julafton - inte presenterna.. (Tycker fortfarande om presenter)
-man undrar vad pooke:a på facebook egentlligen är (Jag tror jag vet vad det är)
-man har börjat tycka att string är obekvämt ( var många år sen jag insåg det)
-och vart man hittar strumpbyxor som håller in.. (Bra grej de där)
 -man börjar klaga på att folk ringer sent.. (Man behöver skönhets sömn nuförtiden.)






Saknar dig....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0