Go morron!!


Sitter man här tidigt i skolan och ska planera grupp redovisningen..
Skrev klart min tenta igår och det känns skit bra, betyder att jag kan åka med Henrik till Örträsk på torsdag, fredag och liten bit av lördag. Lördag måste jag in och ha personal möte + fest.
idag är det bara 1 dag och halv dagen i morgon tills du kommer hem.
Saknar dig!!


(Justde glömde säga det, att idag tar min skit kurs slut och på måndag börjar min nya, sköönt!)







I bland blir man chockad hur vissa personer förändras.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja vet, efter 20 minuters spring och bara 30 situps blev jag tvungen att gå ut, trodde jag skulle spy.. Så det va nog inte det smartaste draget jag gjort :(



Dukti du e :) Vad är det för kurs som börjar nu då?

2009-01-14 @ 08:03:35
URL: http://jessicanorrgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0