it's your love!

Även fast jag sitter här med ett avlopp i köket som är stopp, en tenta som jag inte fattar något av, en lägenhet som är stökig och tom så känner jag min enormt lycklig. Tack.
Kommer aldrig kunna tack dig nog för all den kärleken du ger mig. Du får mitt liv att falla på plats.
Hoppas du förstår hur mycket du betyder för mig. Du får mitt hjärta att slå dubbel volter.

Lite ensamt här ikväll, men jag klarar det.. Är bra att sakna varandra ibland. Det är så skönt att ha någon nu som man längtar efter varje dag, som man saknar när han bara lämnar rummet, någon som får en att le på morgonen när väckar klockan ringer för att man vaknar upp i den personens armar. Så underbart att ha någon som älskar än för den man är.
You are the love of my life.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Är hemma hela veckan, börjar nio på fredagkväll.. tänkte du då? :)

2009-01-13 @ 06:04:18
URL: http://jessicanorrgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0