Måndag!

idag är det måndag, Henrik har åkt tillbaka till Skeå och jag saknar han redan. ;(
(Hoppas du ringt på bilen..)

Igår var vi ute i Örträsk och körde lite skoter, skönt. Sen middag och fira Sture.. Sen hem till Umeå och varva ner.
Söndagar är aldrig min favorit dag, sista kvällen med älsklingen varje vecka innan Skeå tar honom av mig.

Ny kurs. Att arbeta i förskolan!... Betyder att jag ska ut på 8 veckors praktik. Hoppas det blir nice.
Var och lånade böcker igår av Kusin Jenny, så inga köp denna gång heller. Bra att spara pengar.
Börjar som sagt 13.00 idag, så tänkte ta mig en promenad upp till Univ. det är ju bara -2,4 och lite snö.


Tänkte se om det går att träna ikväll med, fortfarande förkyld men ska ha ett lågt tempo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0