Bilder!

Igår kom alla mina bilder som jag hade beställt, tror det var 347st.
Såå nu sitter jag och håller på för fullt med min scrapbooking.
Jag tycker det är hur roligt som helst, men det blir ganska stökigt runt omkring mig.


Torsdag idag, inte långt kvar till helg.. Babe gör helg idag, och jag måste tyvärr jobba hela helgen med.
Gör inte så mycket, är ju ledig nästa helg då.

Undra vad som komma skall i helgen, vi fundera på att åka till Lycksele och spendera lite tid med familjen Holmgren/Hvirfvel. Men samtdigt skulle det vara väldigt skönt att bara ha en mys helg hemma med film, god mat och massa mys.


Back to work!!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Nädu det var himla roligt. Nä vi var där från lördag tidig eftermiddag till söndag em.

Vad har du gjort i helgen då? kram

2009-07-20 @ 13:42:29
URL: http://annarebeccapalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0