Första dagen!

Första dagen på sommar jobbet, känns skönt att vara tillbaka på något sätt.
Skulle vara rätt långtråkigt att vara ledig hela sommaren tror jag.

Tina är i Norge och jag tycker det är skit. Had verkligen hoppats på att få hem henne till Midsommar, men ser inte ut som det.


Helgen

Min familj kom ut till Mig och Henrik i Örträsk på lördagen. Mormor, mamma och pappa kom och fika samt Henriks föräldrar.  Fick mig fina presenter. Plus att det tyckte att vårt hem var väldigt fint. Tur de.

På kvällen kom min syster plus hela hennes familj. De stannade och åt middag och sov även äver i husvagnen.

Tack så mycket för att ni ville fira min födelsedag med mig..


Tillbaka till jobbet!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Grattis på födelsedagen Barrocarro :) Jag var helt övertygad om att du fyllde år samma dag som min mamma?! 21 juni.. men men tokigt va fel man kan minnas ibland. Hoppas iallafall du haft en underbar födelsedag! :)

2009-06-15 @ 21:47:56
URL: http://annarebeccapalm.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ja men då var jag ju inte alls fel ute :P

Tänkte att nu får man skämmas för att man missat att gratta men då är jag ju faktiskt före i min tid :P

Hoppas du får en bra midsommar carro :D

2009-06-16 @ 17:13:09
URL: http://annarebeccapalm.blogg.se/
Postat av: en fågel viskade till mig!!!

är du med barn?! :O

2009-06-17 @ 15:45:27
Postat av: renita

vi få ta en lunch nån dag!!! :)

2009-06-23 @ 14:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0