Midsommar helgen!

Fredagen började med att jag jobbade lite snabbt på morgonen, sen fick jag skynda mig tillbaka till Örträsk där vi kl 10.30 skulle sjösätta våra kanoter. 6 kanoter var vi som stack ut på ett lugnt äventyr. Var riktigt trevligt. Drack lite cider och öl under turen, stannade och åt lunch. Ja riktigt trevligt hade vi.. När vi kom i land vid 5 tiden så var man lite små lullig.

Tog oss hem och gjorde oss fina, sen åter till Stefan och Ingrid där vi avnjut en god middag och lekte lite lekar.
Vi cyklade hem ganska tidigt eftersom att jag skulle jobba på lördagen och för att det var då riktigta festen även var.

Lördag! Upp och jobba, sen fixa massa saker.
Till skolan där vi åt middag med ca 40 personer till. Trevligt. Och självklart blev jag tagen på sängen när jag blev nästa midsommarsdags fest fixare. Fy och blä, men Jag och Tomas ska nog sköta det där bra.
Sedan rulla vi vider ner på hembygdsgården där det var Riff Raff Ruff som stod för underhållningen. 
Träffade många kära vänner i från Umeå med. 
Toppen midsommar som avslutades med en mysig båttur hem. 


SÖNDAG!!! Min födelsedag. Roser på sängen av älsklingen, och sen lunch/middag med tårta hos Henriks familj. Massa fina paket. Tyckte mest om mina diamant örhängen som jag fick att gubben min.. 

Tack alla som har förgyllt min helg. 




Tillbaka till arbetet nu.. 

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

är ledig idag & imorgon.. =) sen jobbar jag resten av veckan.. så hur ser det ut imorgon för dig?

2009-06-22 @ 15:37:33
URL: http://jessicanorrgard.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag hörde att hon träffat dig där i vimlet :) Skoj!



Vi var hos Anthon och Pia med ett helt gäng och sjöng massa sånger och lekte lekar. Så det var kul!

Nu är man ju dock tillbaka till arbetslivet igen... gissa om jag längtar till semestern? :P Även om den är himla kort!



Vad händer för er i sommar då?

2009-06-23 @ 23:18:02
URL: http://annarebeccapalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0