Jag saknar min bästis!




Ja, så är det verkligen. För varje dag som går inser jag hur tåkigt jag har det utan Tina. Ingen att ringa varje dag och bara prata strunt, ingen att bara kuta över till. Blää för att du är borta så länge.

Nu är det som tur bara några dagar kvar till du kkommer hem.

Ny vecka iaf, börja den med att ha metall slöjd som jag inte riktigt tycker är lika kul som vanlig slöjd. Man gör mest illa sig och blir smutsig. Men ska tillverka smycken på onsdag så kan ju bli nice.

I morgon är det jobba på Förskolan som gäller. Det tycker jag om.
Sen är det även pappas födelsedag i morgon.



Haaade!

Kommentarer
Postat av: truckdrivern :)

hälsa grattis till papsen!!

rickard

2009-05-11 @ 21:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0