Mammas dag!


Då var det fredag igen då, gud så skönt. Även fast man ska på och jobba ikväll. Men det är lite trevligt med, man får ju träffa alla ungdomar.

Sitter här ute i Örträsk nu och har just satt upp vår nya gardin i köket, blev rätt bra.
Henrik är på kurs i Lycksele och jag är bara lat här hemma. Det är ganska fint väder men om det skulle sluta blåsa skulle allt vara lite bättre.

Var ute och gick i morse med 07.00, det har jag för övrigt gjort hela denna vecka. Vi har ju ett bröllop den 6 juni som man måste vara stilig till. Känns skönt att man har kommit igång med träningen, bara hoppas på att man håller sig frisk nu.

Idag fyller min mamma år. Weeehiii.. Så jag ska åka tillbaka in till stan och fara dit med en blombukett och sen käka lite mat innan jobbet. Nu på tisdag fyller även min Far år.

Nog babblande.

Nu ska jag slänga mig i duschen och sen plantera om lite blommor har jag tänkt.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Okej.. ja ni får iallafall tre veckor tillsamans =)

blir nog bara lungt i helgen.. fryser jätte mycket så jag tror jag åker på feber =/



Gratta mor din från mig! =)

2009-05-08 @ 17:05:15
URL: http://jessicanorrgard.blogg.se/
Postat av: Tina

Tjoho! härligt att du börjar komma igång me träningen:) Jag har det jättebra här nere vid havet nu, är underbart fint och härligt! Åkte till Bangkok idag bara över en natt för att shoppa lite och de vart såklart några nya klänningar! Du skulle vart med juuu! Men men vi ses snart ju=)

2009-05-09 @ 20:12:46
URL: http://tingelingplingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0