Pappas dag!

Idag fyller min kära pappa år. Grattis. Ska efter middagen dit, om bara Henrik kan komma hem så man får börja äta någon gång.

Jobba på förskolan idag, toppen. Förstår varför jag valt detta yrke. Jag älskar det. Var ju bara ett plus att vi hade bra väder idag så vi har nästan varit ute hela dagen.

Var på maxi och handla lite mat. och gissa vem jag stötte på?! Jo underbara Becca! Sjukt skönt att få träffa henne. Även fast vi inte träffats på ett tag vet man exakt vars man har henne.. Hoppas att torsdagen blir en bra dag så vi kan träffas då..

I morgon är det först metall slöjd och sen ska vi på Böleäng och hålla i en lektion på fritidshemmet där. Vi ska trycka på tyg md barnen där. Kommer bli så himla roligt.



Loove!

Kommentarer
Postat av: Rebeca

Söta du! :)

2009-05-13 @ 16:15:16
URL: http://annarebeccapalm.blogg.se/
Postat av: Catja

Hej,



Tofflorna har en designer som heter Åsa Westlund gjort. Hon har hemsida om du söker på hennes namn på nätet. Jag har köpt mina i Malmö i en butik som heter Tjallamalla och som även har nätbutik om du söker på google. Tofflorna kostade 1750 kr och det finns flera modeller hos tjallamalla webshop om du kikar under kategorin "skor" och sedan bläddrar fram till sidan 7 och 8.

Lycka till!

/catja

2009-05-25 @ 22:19:12
URL: http://bjermo.se
Postat av: Catja

Hej,



Tofflorna har en designer som heter Åsa Westlund gjort. Hon har hemsida om du söker på hennes namn på nätet. Jag har köpt mina i Malmö i en butik som heter Tjallamalla och som även har nätbutik om du söker på google. Tofflorna kostade 1750 kr och det finns flera modeller hos tjallamalla webshop om du kikar under kategorin "skor" och sedan bläddrar fram till sidan 7 och 8.

Lycka till!

/catja

2009-05-25 @ 22:20:44
URL: http://bjermo.se
Postat av: Rebecca

Ja tyvärr har den det :/ Micke ska göra ett försök till att laga den men vi får se. Förhoppningsvis går iallafall en av våra Micras att rädda iallafall.

Jag har fått en ny bil idag, en Seat :P

2009-05-26 @ 20:35:03
URL: http://annarebeccapalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0