Börja om med bloggen!

Tänkte att jag kanske skulle börja om att blogg igen. Jag är ju 50% sjukskriven nu och då passar det ju utmärkt att blogga lite.

Oj, va de har hänt grejer sen senast jag skrev här.

Jag och min kära Henrik ska få oss en ny stjärna till familjen. Första juli är bebisen beräknad. Känns helt otroligt.
Händer mycket, jag är sjukskriven 50% eftersom jag har sånt tryck från magen som leder till att jag inte får tillräckligt med blod i mina ben. Benen blir blåa och sticker. Så högläge med bena är det skönast just nu.. Känns lite si sådär, jag älskar ju mitt jobb.

Men jag har fått inse att nu när man är gravid måste man tänka på sig själv och bebisen och inte på allt annat. Och jag älskar bebisen betydligt mer än jobbet.

Livet känns underbart, och jag längtar såå...

XOX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0