Kan sova hur mycket som helst!

Känner mig otroligt trött just nu. Är nog inne i en trött period. I fredags sov jag 3 gånger. Det är skönt, men lite smått jobbigt att vara så trött.

Bebis är då i full fart hela tiden. Vakna i natt av att det var någon som var sugen på att bus inne i magen. Det är verkligen en underbar känsla av att känna hur sin bebis sparkar inne i magen. Det gör verkligen inget att kl är 4 på natten. Det är även så skönt att Henrik både kan se och känne hur bebis rör sig där inne.

Livet känns verkligen underbart. Jag längtar så mycket. Har fortfarande svårt att förstå att nu ska vi bli mamma och pappa. Jag känner mig iaf redo.

Hade föräldragruppen igår. Vi gick igenom förlossningen. Mycket man ska börja tänkta på nu. Hur man vill ha sin förlossning. Jag har inte riktigt tänkt på det. Jag har iaf bestämt vilken typ av smärtlindring jag vill ha. Nästa gång ska Henrik följa med. Det känns riktigt skönt. Då ska vi träna att andas.





V.26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0